Alla inlägg under maj 2009

Av Patrik - 30 maj 2009 11:29

Tja igår var det premier på liseberg!

Ialla fall för mig.

Det var lite underhålning på stora scen som var huvud målet.

Miss li spelade det var bra, men vi var lite sena in ditt.

men vi var ju tvungen att ta en grogg innan vi åkte hemifrån så det var därför vi var lite sena.

Väll där var det hur roligt som helst testade en ny cider som jag inte har smakat förut. Den var som en liten sommar bris av smaker det var väldigt gott. själv klart hade jag med en flaska med grogg i väst fickan.

tyvär så stängde dom kl 22, vi var la dom sista som lämnade stället.

efter så stod vi och kötade en stund utanför vid bilen. Då kom en bleser, den var lila den hur snygg som hällst. Jag vill med ha en sådan bil!

trevliga personer i den bilen. det var en snygg tjej som var med i den bilen!

sedan bar det iväg till det berömda stället OVE´S i sävedalen. Där var det dax för utfodring av olika kulinariska maträtter. Efter det var det dax för bacic, där var det intag av grogg i mängder plus en massa dansande!

Tack alla för en trevlig och minnes värd kväll. specielt tack till en viss person som gör mig glad!!

Hej då!!

Av Patrik - 10 maj 2009 23:10

Senaste tidan!

Det har varit en spännande tid, jag har börjat på det nya jobbet.

Det känns hur bra som hällst, triv bra med bilen skulle bara vilja har lite mer skrik ifrån den.

Annars är den en helt fantastiskt bra bil. Skoj att även ha ett släp till dendet blir lite mer roligare med det.

helgen har varit helt okej. var med borsan på tävling i fjärås i lördags.

Han kom faktiskt runt alla tre omgångarna.

Det är inte så vanligt, haha

Idag har det varit byte av tält på mina föräldras husvangn.

Det var lite segt en del men det gick ju bra. men men nu ska jag gå och lägga mig för att komma upp imorgon så man kan göra rätt för sin lön!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards