Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Vilken helg!

Av Patrik - 22 mars 2009 10:47

Denna helgen har det varit lovande två dagar!

ifedags var det gitar hero,jag var ju som ett riktigt monster. var ju helt grym!

Igåt var det städ dag i garaget det blev hur fint som hälst.

det var även grill kväll igår första av många i år. Det var en gastronomisk upplevelse för även gomen som för ögat!  Efter det så var det utgång till det kulinariska stället basic! Där var det bar tömning det var inte fel alls.

Drack en hel den, det var gott.

sälskapet var av det bästa sort!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 9 augusti 2009 10:25

Ursäkta!! ursäkta att jag stör, men jag vill bara lära känna dig lite mer. men du låter mig inte få göra det. för många personer så är jag en väldigt pratsam kille men när det gäller dig så blir jag väldigt blyg, bara som du kan få  mig! Det känns...

Av Patrik - 8 juni 2009 19:45

Resan! imorgon bär det norr över,ska köra till boden med E. Det ska bli roligt men även en utmaning. vi ska sträck köra ditt. vi har lossnings tid på torsdag morgon vi 8 tror jag. Ska köra med min brors bil en scania r480 krokbil. Han blev lite sur f...

Av Patrik - 30 maj 2009 11:29

Tja igår var det premier på liseberg! Ialla fall för mig. Det var lite underhålning på stora scen som var huvud målet. Miss li spelade det var bra, men vi var lite sena in ditt. men vi var ju tvungen att ta en grogg innan vi åkte hemifrån så det va...

Av Patrik - 10 maj 2009 23:10

Senaste tidan! Det har varit en spännande tid, jag har börjat på det nya jobbet. Det känns hur bra som hällst, triv bra med bilen skulle bara vilja har lite mer skrik ifrån den. Annars är den en helt fantastiskt bra bil. Skoj att även ha ett släp til...

Av Patrik - 28 april 2009 21:56

Frågan är just varför!! vad har jag gjort för fel? har jag sakt något olämpligt? Jag vill inte tappa kontakten, vill ha den kontakten som vi hade för några månader sedan! Saknar din röst den gjorde mig glad i dom dystraste och jobbigaste stunder! Kän...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards