Alla inlägg under mars 2009

Av Patrik - 25 mars 2009 21:08

Denna dag har inte varit som den brukar!

I morse kom jag till åkerit och startade upp mitt färd medel för dagen

allså WTS:en. började att lossa i jönköping det gick smidigt.

hade fått en karta av min transport ledare till företaget.

Sedan bar det iväg mot södre bredgradgrader!

via tingsryd sedan till växsjö med slut destination karlskrona!

Där velade jag runt en stund för jag inte fick någon bra beskrivning hu jag skulle köra av kontakt personen, en JÄVLIGT dryg jävel.

Men efter hittade jag fram då kom det en liten yngling fram och var dryg!!

Blev lite ireterad på honom men det löste sig!

Lossade sedan bar det hem till den stora staden!

Det blev lite trångt med tid! Men det blev ialla fall 72 mil på mätaren.

Jag kan ju känna att det blev lite segt att köra så långt, har inte gjort det på ett tag!

Ha det bra!!

Av Patrik - 22 mars 2009 10:47

Denna helgen har det varit lovande två dagar!

ifedags var det gitar hero,jag var ju som ett riktigt monster. var ju helt grym!

Igåt var det städ dag i garaget det blev hur fint som hälst.

det var även grill kväll igår första av många i år. Det var en gastronomisk upplevelse för även gomen som för ögat!  Efter det så var det utgång till det kulinariska stället basic! Där var det bar tömning det var inte fel alls.

Drack en hel den, det var gott.

sälskapet var av det bästa sort!!!

Av Patrik - 20 mars 2009 23:51

Ikväll har det varit en väldigt rolig kväll!

Det har varit gitar hero kväll!

Det var hos en kompis här i stor stan (gråbo).

vi var 4st som spelade. men man får la tränings verk i morgon.

själv ska man gå och sov gott nu. nu ska man ju gå och lägga sig!!


Av Patrik - 18 mars 2009 22:33

JA vad ska man göra?

det är en lite fråga som kan ställa till det ordentligt.

det finns väldigt mångs  fråger innan man kan just ställa denna fråga, vad ska man göra.

specielt i arbetet men även i det personliga sektorn!

Jag har ställt den frågan så många gånger den senaste tiden att jag har snart blivit tokig.

och jag får aldrig något riktigt svar.

Det känns som jag inte vet vad jag ska ta mig till!

Jag vill bara väl men det är la lite mycket för vissa!!

men men det löser sig säkert!


Av Patrik - 17 mars 2009 18:32

Idag trode jag att det skulle vara en bra dag!

Men ak så blev det inte!

började med att jag lossa en burk i alingsås efter det blen det en till marieholm. sedan kom det tråkiga! Blev sittande på åkerit igen resten av dagen.

Blir la samma sak imorgon igen! men på torsdag ska jag leka trädgårds mästare. Ska till chefen och ta bort en häck. och på fredag ska jag tömma och tvätta min pickup för försäljning! Sedan går den eran i graven(snyft).

Kommer att sakna min pickup!!!!!


Av Patrik - 14 mars 2009 01:36

I tosdags så hände det som jag intre trode ja gskulle våga!

En liten oro som har varit i mitt huvud ett tag!

men det löste sig till slut.

Satte mej ner och pratade med honom och så blev det som jag hade tänkt mig!

Jag blev förvånad att han tog det på ett sådat sätt.

Han var hur lungn som helst.

Men min nya husse verka vara den bäste sorts husse som man kan få!

Han ringde idag och bara ville kolla läget. blev lite förvånad att han ringde

jag har inte börjat där än. Det ska bli hur roligt som helst.

Längtar tills jag ska börja!! 

Av Patrik - 12 mars 2009 18:36

I dag har det varit en spänade dag!

Jag ska byta husse om 4 veckor eller mindre!

Jag var lite orolig hur min nuvarande husse skulle ta det. Men han tog det bättre än vad jag hade hoppats på. han var lung och tillmötes gående.

Så efter ppåsk så kör jag en annan bil!! Jippi!

Men fram till jag slutar ska jag köra vts:en, det ska bli roligt med.

Det kan bli en massa timmar och det betyder mer penger till mig!!

Men i kväll ska jag vara i den tråkiaste dennen av att bo själv.

Har tvättstugen ikväll, det är segt att springa ner ditt varje timme!

Men men jag får ju lite rena kläder.

 Jag är så jävla bra !!


Av Patrik - 10 mars 2009 22:58

Idag har det inte varit som det bruckar!

Jag har haft något att göra.

Det började när jag var på väg ner till åkerit så ringde min uppdrags givare

och sa att jag hade en körning till mig.

Jag blev glad för det har inte varit så jätte mycket att göra nu på ett tag!

Skulle till mölndal och köra lera. Till den legendariska kikås tippen(  lite sarkastig bara). och i senare på dagen fick jag en gräv maskins flytt.

Det var inte fel att få jobba lite idag!!

tyvär så har inte min förkylning släppt än. Börjar bli lite arg på den!!!

Men men  snart är det ju helg!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards