Alla inlägg under april 2009

Av Patrik - 28 april 2009 21:56

Frågan är just varför!!

vad har jag gjort för fel? har jag sakt något olämpligt?

Jag vill inte tappa kontakten, vill ha den kontakten som vi hade för några månader sedan! Saknar din röst den gjorde mig glad i dom dystraste och jobbigaste stunder!

Känns som du inte vill ha med mig att göra. Om det är fallet så vill jag veta det, så jag kan gå vidare, isället för att just ställa frågan varför hela tiden.

Det börjar bli lite för jobbigt nu!!!

Av Patrik - 13 april 2009 20:48

Oj oj vilken helg detta har varit!

I fredags var det premier med den berömda och eliganta inprialen!

Det begavs till by på andra sidan skogen, allså härryda.

Där var det en kulinarisk oach god middag fram dukat.

Det var en roligt tillställning.

Lördagen blev lungn i alla fall under dagen, åt glass med familjen

och jag och brosan skämde ut våran syster,det var hur roligt som häls.

På kvällen var det fest, vi rätt så många.

Det var grillat och lite goda drycker.

På Söndagen var det ju dans kväll! Men på dagen blev det lite körning i gropen med en kompis och hans willys!

Senare på kvällen bar det av till kungälv. Där spelade ju lasse steffanz.

Och jag dansade en hel del. Bäst var dom lungna låtarn, Tack så mycket  "E"

för alla danser det var väldigt roligt!

och måndagen blev det lungt lite film och grillat hos F och P

TACK alla kamrater för en helt fantastisk Påsk!!!!

Av Patrik - 7 april 2009 19:40

Jo snart är denna sagan slut!

På torsdag för att vara exakt då är tiden ute!

Men men man får la prova på att vara inflations bekämpare

i några dagar! Sedan blir det nya tag!

Ser fram emot det men ett glat och spännande tänkande!

Det blir nya tumaningar, lite skrämande är det allt.

Men det löser sig ju, Man är ju ingen gröngörling på området!!!!

Av Patrik - 3 april 2009 23:55

Denna veckan har inte varit som det brukar!

Har jobbat som bara den!

Jag har ju kört sima och det har varit en rolig upplevelse!

 Ska köra det på måndag med ska en sväng utanför halmstad sedan ska jag till odense i danmark! Har aldrig kört där med lastbil själv.

Ska bli intesant ska sedan ta färjan i fredriks hamn på kvällen!!

Ha det bra alla nu!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards