Alla inlägg under februari 2009

Av Patrik - 28 februari 2009 23:55

i dag var det ingen vanlig dag. Idag var det dax för årets första roud tripe!!

det började tidigt, vi körde en stund sedan tankade vi upp och tog en fika.

vi hade inte tråkit i bilen när man har med sig kompisen. Vi skratade typ hela vägen. men när vi skulle åka tillbaka till stor stan så hände det en liten nerv sprudande upplevelse! Vi kom till en backe och help plutsligt började vi åka baklänges. det var väldigt halt!! dom två som åkte med blev lite rädda. Men då tänkt jag som borde göra och löste upp problemet!

Gud vad ducktig jag var då!! ( tycker jag ialla fall). men sedan gick hem resan väldigt smöget. Vi stanade och käkade på det berömda M:et. Var hemma på eftermidagen. Var lite trött i huvudet då! hade ju kört hela vägen själv.



Tackar mina rese kamrater så mycket för en såfan spännande och rolig dag!!!! Puss & kram på er!! ha det kanon nu!

Av Patrik - 27 februari 2009 23:12

En kyss är ingen fara.

En kyss är inget brott.

Två par läppar möts ju bara.

Å vad det är Gott!

Av Patrik - 27 februari 2009 21:36

jag i dag har jag inte haft en sådan bra dag i trafiken!  alla Jä***a tafikanter som inte kan flytta sig ur vägen! Ett specielt tillfälle i morse var att jag kom ikapp ett bil och släp från ett av dom störe åkerina. hon körde med ett full lastat släp och inget på bilen plus hon körde hur jädrans långsamt. det är ju rent idiotiskt att köra så. Men dom har la inget vett i skalen!!!! IDIOTER

Sen var jag i gbg:s hamn. Och dom var ju inte dom snabbaste i värden. Dom glömde av mig en gång då blev hern lite förbannad. Så jag gick in och gapade på den lilla idioten i kuren. Fy skäms!!!! Då kom en truck och hjälpte mig! Vilka idioter det jobbar där!!!

Av Patrik - 26 februari 2009 16:48

I dag har det inte hänt så mycket på jobbet!

hade bara ett litet uppdrag men sedan blev det att sitta och ha tråkit

liter senare var och min far och käkade lunch på ett trevligt ställe på hisingen iland!

har även planerat en liten resa med en kompis .

Ser fram emot denna resa ska bli ett litet äventyr


ha en bra dag och simma lungt/ kram

Av Patrik - 26 februari 2009 16:40

Hej hej

idag har jag kommit igång med det som många andra håller på med!

Allså att börja blogga.

ser med posetiva ögon på detta!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards